מערכות מיזוג

כל מי שתר אחר מערכת מיזוג אוויר לבית או לעסק, עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות, שחלקן הגדול מבוסס על טכנולוגיות חדשניות. האפשרויות הרבות, מאפשרות לכל אחד לבחור במערכת מיזוג אשר תספק מענה מלא על מלוא דרישותיו וצרכיו.

צוות טכנאי המזגנים המקצועי והמנוסה של "גאיה – מיזוג אוויר וחשמל" מתמחה בהתקנה, תחזוקה ותיקונים של כל מערכות המיזוג המובילות בענף מיזוג האוויר.

כך שלא משנה איזה סוג של מערכת תבחרו, עם "גאיה – מיזוג אוויר וחשמל" תוכלו להיות רגועים שאתם עתידים ליהנות ממענה מלא ואיכותי על הדרישות.

סוגי מערכות המיזוג

  • מזגנים עיליים – מזגנים המתאפיינים בגוף קירור אשר תלוי על הקיר (בדרך הכלל בגובה של כ-2 מטר). קיימת אפשרות לחיבור של עד 2 גופי קירור למדחס חיצוני אחד.  מזגנים עיליים מהווים פתרונות מיזוג איכותיים עבור חדרים קטנים ובינוניים.
  • מזגנים מיני מרכזיים – מיועדים לקירור של דירות שלמות ושל חללים או חדרים גדולים במיוחד.  גוף הקירור של מזגנים מיני מרכזיים ממוקם בתקרה או בחדר צדדי – בדירות חדשות נהוג לבצע הנמכת תקרה, בכדי שיהיה ניתן להתקין מעליה את המזגן ותעלת המיזוג.
  • מזגני אינוורטר – אינוורטר זאת למעשה טכנולוגיה, אשר יכולה לאפיין סוגים שונים של מזגנים. הייחוד של מזגני אינוורטר הוא במדחס, אשר בכוחו לייעל את ניצול האנרגיה, ולהוביל לחסכון בחשמל. ייחודו של המדחס הוא ביכולות שלו לשנות בצורה מהירה את הפעולה שלו.
  • מערכת דירתית מולטי אינוורטר – מערכת זו מציעה פתרונות מיזוג לדירה שלמה על כלל חדריה וחלליה, וזאת באמצעות חיבור של עד 5 יחידות אל יחידה חיצונית אחת. המערכת מאפשרת שליטה על פעולות המיזוג בכל חדר או חלל בנפרד ונחשבת כחסכונית בחשמל.
  • מערכת VRF/VRV – מערכת מיזוג אוויר מודולארית, אשר פעולתה מבוססת על שינוי בנפח זרימת הקירור. יתרונותיה של מערכת זו באות לידי ביטוי ביכולת שלה לשמור על טמפרטורה קבועה ובפעולתה השקטה.
  • מערכת דירתית מיני VRF – מערכת מיזוג אוויר מודולארית שבכוחה לעשות שימוש במספר משתנה של מאיידים, ולקרר את כל חדרי וחללי הדירה.מערכות מיזוג בקירור מים (צ'ילרים) – מערכת המיועדת בעיקר לקירור בתים פרטיים ומבנים תעשייתיים גדולים. פעולת הקירור של המערכת מתבצעת באמצעות מים קרים אשר מועברים דרך משאבות וצינורות. מערכת זו מצריכה התקנה מקצועית ואיכותית, מכיוון שהיא כוללת ציוד רב כגון: צינורות, משאבות, מקפיא, מעבה, נוזל קירור, גז ועוד…

הכתובת הנכונה להתקנה

שירותי התקנה, תחזוקה ותיקונים של מערכות מיזוג מצריכים מצד החברה המבצעת את העבודה, מקצועיות בלתי מתפשרת, ניסיון והיכרות עם מערכת המיזוג הפרטנית, וכמובן, אמינות גבוהה.

חברה מקצועית ומנוסה, תדע להתמודד עם כל בעיה אשר עלולה לצוץ במהלך ההתקנה, ולבצע התקנה מושלמת המותאמת למקום בו המערכת מותקנת.

אם גם אתם תרים אחר שירותי התקנה בלתי מתפשרים שכאלו, "גאיה – מיזוג אוויר וחשמל" מציעה שירותים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ולכן, מהווה ככתובת הנכונה למטרה.

מערכת מיזוג אוויר

חברת גאיה מיזוג אויר וחשמל קיימת בשוק ישראלי מזה שנים, יש לחברה ניסיון רב בהתקנה מערכות מיזוג אויר בכל הענפים פרטי, עסקי ומוסדי ויודעת לעבוד עם כל סוגי מזגנים, במאמר זה נסביר לכם מה זה מערכת מיזוג אויר.

מה זה מערכת מיזוג אויר?

בתחילה, תפקידה של מערכת מיזוג  הייתה חד משמעי – לקרר את האוויר. לכן, בתפקיד זה, היא, כמובן, הופיע בארצות הדרום. לאחר מאות שנים, עם התפתחות הקידמה המדעית והטכנולוגית, עם הרצון של אנשים לחיות באיכות טובה יותר, המזגנים זכו להכרה במדינות הצפון, כי גם מדינות הצפון הטמפרטורות בקיץ עולות מעל +40. המזגנים הנוכחיים רכשו מספר רב של אפשרויות נוספות.

עקרון הפעולה

לא משנה מה הדגם והסוג של מערכת מיזוג אויר, עקרון הפעולה תמיד יהיה זהה. מזגן קונבנציונלי (מערכת מפוצלת) מורכב משני בלוקים – אחד חיצוני, המותקן בחוץ, ואחד פנימי, הממוקם בתוך הבית.

המערכת עצמה מורכבת ממדחס, אשר ממוקם ביחידה חיצונית. המשימה שלו היא לדחוס את הקירור (ככלל, זה פריאון) על ידי הגדלת הלחץ, הטמפרטורה של הפראון עולה כתוצאה מכך, ואז המדחס שולח אותו הלאה לאורך המעגל. עובר דרך מחליף חום חיצוני, פריאון מתקרר, מוריד את הטמפרטורה שלו והופך למצב נוזלי

נוזל הקירור נכנס ליחידה הפנימית דרך שסתום ההרחבה, מה שמפחית את הלחץ שלו. הירידה בלחץ מובילה לאידוי. תהליך זה מתרחש במחליף החום הפנימי (מאייד). האידוי מלווה בספיגת חום הסביבה (מאווררים מאיצים תהליך זה, יוצרים אז אוויר ומכוונים אותו למעבה) ובמעבר ממצב נוזלי למצב גזי, ואז שוב נכנס למדחס. וכל המחזור חוזר על עצמו מההתחלה.

 

אפשרויות נוספות של מערכת מיזוג אויר מודרנית:

– "אוטומטי" – מאפשר לשמור הגדרות בזיכרון ולהשמיע אותן.

– מצב לילה – המזגן עובר אוטומטית למצב זה, תוך הפחתת רעש המדחס או התאמת טמפרטורת האוויר.

– מנורות UV. אפשרות שימושית מאוד לחיטוי אוויר פנימי. רלוונטי במיוחד לחדרי ילדים ולסובלים מאלרגיות.

– יינון – במהלך הפעולה מועשר האוויר ביונים בעלי מטען שלילי, מה שהופך אותו נקי מחשמל סטטי ומסיר זיהומים מוצקים מהאוויר כמו אבק, פיח וכו'.

להזמנת התקנה מערכת מיזוג אויר, צרו קשר עם חברת גאיה מיזוג אויר, ניתן גם להשאיר הודעה בווטסאפ.

 

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

גלריה




















































































עוד בנושא

511f8ac4-004d-43c6-a23a-8bc7ce2e5506

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

מזגן מיני מרכזי
התקנת מזגנים

התקנת מזגנים היא משימה לא פשוטה הדורשת ידע וכישורים מסוימים. כמובן, הכל מצוין בהוראות ההפעלה נקודה אחר נקודה: מה, למה

קרא עוד »
תשתיות מיזוג אוויר

תשתיות מיזוג אוויר נחוצות כדי להבטיח את פרמטרי המיקרו אקלים הנדרשים לפעולה נכונה של מערכות מיזוג אויר.. חברת גאיה מיזוג

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן