מזגנים מיני מרכזיים

מחפשים מזגנים מיני מרכזיים לבית או למשרד? נכנסים לבית חדש? שיהיה בשעה טובה, החיפוש הוא דבר אחד, מאידך, הדבר המהותי קשור בהתקנה איכותית ותכנון נכון. אז מה חשוב לדעת לפני שמתקינים מזגנים מיני מרכזיים בעסק או בבית? מה חשיבות התכנון הקפדני? כדי שלא תעשו את הבחירות שלכם בצורה שתשפיע עליכם בעתיד, בואו לחפש איכות חיים שתלויה בבחירות מדויקות. מחפשים מישהו שיסייע לכם להתקין את המזגן החדש? הנה כמה דברים שחשוב לדעת טרם תיגשו לסמן וי על המשימה החשובה ביותר בתכנון הבית.

חשיבותה של התקנה נכונה – מזגנים מיני מרכזיים

ככלל ראשון, התקנות של מזגנים מיני מרכזיים מחייבים תכנון קפדני ואין להסכים לביצועם ללא הליך זה. עניין התכנית הראשונית חשוב היות והוא כולל בתוכו תכנית משורטטת כהלכה המסבירה בין היתר גם את מראה היחידות, הצנרת והחיבורים וכן את החזון הסופי. מכאן, זו הסיבה העיקרית לבחון בקפדנות את התכנית ולשאול את השאלות הנכונות בטרם חתימה על חוזה והמשך הליך עבודה.

שיקולי בחירה בעת התקנת מזגנים מיני מרכזיים

יחידות הקירור והחימום של המזגנים מיני מרכזיים מותקנים תחת תקרה – זה קריטי היות וזה מאפשר לבצע הנמכות תקרה ללא בעיה. כמו כן, ניתן להתקינו גם במסדרון או בחדר אמבטיה. הרבה לפני הליך ההתקנה ומיקומה, יש לקחת בחשבון את נושאי הרעש, זרימת האוויר וכן הגישה הנוחה כדי לנקות פילטר אבל לא רק. מתוך יחידות הקירור והמפוח יוצאים צינורות גמישים אך עבים ישירות אל כל חדרי הדירה וגם אותם יש להסתיר – זו למעשה הסיבה לביצוע המשימה לצד תקרה מונמכת שבה שוכנת יחידת הקירור או באמצעות קרניזים מגבס המובילים לשאר החדרים.

כיצד מתרחשת פעולת הובלת האוויר לחדרים?

יש כמה אופציות אשר באפשרותן ניתן להוביל את האוויר לחדרים והן תעלות בנויות, תעלות מתכת או צינורות שרשוריים.

  • התעלות הבנויות הן למעשה מעברים הבנויים מלוחות גבס והם יוצרים את המנהרה דרכה זורם האוויר. להלן פתרון שלא מומלץ היות והוא פחות גמיש לשינוי היות וקשה לבנותם.
  • אם בחרתם בתעלות מתכת, בחרתם בפתרון הקשור בעיקר לתחום העסקים והתעשייה ומותאם לחללים גדולים יותר. הליך זה חוסך לא מעט בבנייה וגם מאפשר גמישות ליצירת אפקטים נועזים ומקוריים יותר לבית.
  • צינורות שרשוריים הינו הפתרון הטוב ביותר המוצע בעת התקנה של מזגנים מיני מרכזיים  היות והוא מביא צינורות עבים, גמישים אטומים לדליפות ומבודדים בו זמנית. צינורות אלו חתוכים למידה הרצויה וכאשר מניחים אותם על התקרה המונמכת קל מאוד לגבור על העיקולים והפרשי הגבהים בין היחידה המרכזית לפתחים של החדרים. את הצינורות שרשוריים ניתן להניח על כל חומר החל מגבס ועד תקרת עץ לרבות כל תקרה דקורטיבית אחרת.

בסיכום דבר, בבואכם להתקין מזגנים מיני מרכזיים בבית, במשרד או אפילו במפעל, היוועצו נכונה ורק לאחר מכן עשו את הבחירה הנכונה.

זקוקים לעזרה או סיוע בתחום? צריכים תכנון התקנה מדויק, אחראי ובעל רמת ביצוע גבוהה? השאירו את פרטיכם האישיים וגאיה מיזוג אוויר וחשמל ישמחו להעניק לכם את כל השירות שיוביל אתכם לקבלת ההחלטה הנכונה ביותר – התקנת מזגנים מיני מרכזיים ללא פשרות!

פרויקט שושנת הכרמל בית פרטי

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

גלריה

עוד בנושא

קבלן מיזוג אוויר

קבלן מיזוג אוויר של חברת גאיה מיזוג אויר וחשמל ממליץ על תחזוקת נאותה של מערכת מיזוג אויר שלכם כדי להבטיח תפעול ללא תקלות. חברת גאיה

קרא עוד »

מה זה vrf?

אחד הדברים החשובים ביותר שאליהם צריך לשים לב בעת רכישת מזגן, הוא נושא צריכת החשמל. מזגן יכול להיות מוצלח ולמזג את החלל בצורה מעולה, אך

קרא עוד »

מיזוג אוויר במשרדים

בחירת המזגן המושלם למקום העבודה אנו שוהים במקום העבודה במשך שעות מרובות, ימים על גבי ימים, לכן אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדאוג לעובדים למקום

קרא עוד »

מזגן אינוורטר

חלק גדול מן האנשים פשוט לא יכול לתפקד בחודשי הקיץ ללא מזגן דולק. הצורך הקיומי באוויר נעים גורם לכולנו להשתמש במזגן במשך שעות רבות, ובסופו

קרא עוד »

הבית שלך הוא אזור הנוחות שלך. וכדי לשמור על אוירה נעימה בחום הקיץ, ברוב הבתים המודרניים קיימת מערכת מיזוג אוויר. עם כל האפשרויות הזמינות, בחירת מערכת יעילה ביתית יכולה להיות החלטה קשה. ואם אתם שוקלים מה לרכוש לבית שלכם מזגן מיני מרכזי או מרכזי, אתם לא לבד. זוהי בחירה קשה, כי למיזוג מרכזי ולמערכות מיני יש יתרונות וחסרונות משלהם. חברת גאיה מערכות מיזוג וחשמל מומחית בהתקנה מזגנים מכל הסוגים. ויכולה לתת לכם כמה עצות בשביל שתקבלו החלטה נכונה.

אז מה לבחור מזגן מרכזי או מיני מרכזי?

למרות ששני סוגי המערכות עובדים על אותם עקרונות של קירור האוויר בפנים, הם שונים מעט מבחינת התקנה, תצורה ואספקת אוויר מקורר. עבור מיזוג אוויר בכל הבית, מזגנים מרכזיים עם תעלות נחשבו בזמנו הכי יעלים, אך היום ניתן להשתמש במזגן מיני מרכזי לקירור בית שלם.

 מזגן מיני מרכזי הוא כמו מערכות מיזוג אוויר עם תעלות סטנדרטיות, יש לו יחידה חיצונית ויחידה פנימית. נוזל הקירור מסתובב במערכת, סופג חום ולחות מהאוויר שבתוכה. הקירור עובר דרך צינורות הנחושת ליחידה החיצונית, שם נוצר חום.

מערכות מיני מרכזית דורשות יחידה פנימית בכל חדר בודד הזקוק למיזוג אוויר. יחידות פנימיות אלו זמינות להתקנה על קיר, תקרה, רצפה ותקרה. לכל אחד יש מאוורר קטן בפנים שדוחף אוויר קריר ישר לחלל המגורים.

היתרונות של מזגן מיני מרכזי

חסכוני באנרגיה – מערכות מיני מפוצלות ללא תעלה מספקות יעילות קירור גבוהה משמעותית ממערכות קירור עם תעלות.

התקנה מינימלית – מאחר ומדובר במזגן נטול תעלות, ההתקנה אינה מצריכה עבודות בנייה גדולות.

חיסכון בחשבונות האנרגיה – בנוסף ליעילות גבוהה, מזגן מיני מפוצל יכול לסייע בחיסכון בכסף מכיוון שהוא משמש רק כאשר המקום תפוס.

נוחות ממוקדת – מזגן מיני מרכזי יכול לחמם או לקרר חדרים ספציפיים בבית שלכם לפי הצורך, עם הגדרות טמפרטורה שונות לכל חדר.

לשאלות נוספות ולקבלת הצעת מחיר להתקנה מזגן מרכזי אצלכם בבית, צרו קשר עם חברת גאיה מיזוג אויר וחשמל בטלפון 0524532613 או תשאירו פרטים באתר ונחזור אליכם.

התקנת מזגן מיני מרכזי

אפשר לחיות בישראל בלי מזגן. רק בזכות המזגן תוכלו להעביר את חום הקיץ הבלתי נסבל בארץ הזו. לכן כל מקום חייב בהתקנת מזגנים, אם זה בית, משרדים, בתי ספר, גנים , קופות חולים או חנויות.

היום יש מגוון סוגים של מזגנים שניתן לרכוש. אתם צריכים רק להחליט  באיזה סוג מזגן עליכם לבחור. האם התקנת מזגן מיני מרכזי יתאים לכם או צריך לבחור בסוג אחר של המערכת המיזוג.

חברת גאיה מיזוג אויר וחשמל מציעה לכם מגוון מזגנים הטכנולוגיות וחברות שונות. אנשי מקצוע של החרה יכולים להגיע אליכם ולהמליץ על מערכת המיזוג הכי מתאימה לכם.

 

התקנת מזגן מיני מרכזי זה פתרון יעיל ואסתטי

 

פתרון יעיל ואסתטי הוא התקנת מזגן מיני מרכזי. זהו שמה בישראל של מערכת המיזוג המרכזית, המיועדת לפתור בעיות ביתיות. מדובר במזגן נפוץ, שנועד לאוורר את כל הדירה. מזגן כזה מותקן, ככלל, במסדרון, והשרוולים משתרעים ממנו לכל חדרי הדירה. ניתן להתקין בולמים על השרוולים, שבאמצעותם ניתן לווסת את הגישה של האוויר לשרוול כזה או אחר, ובכך לווסת את הטמפרטורה של כל חדר.

היתרונות של התקנת מזגן מיני מרכזי מיני:

  • נראות – מזגן מסוג זה פחות מורגש בחדר, לא הורס את העיצוב.
  • ניתן ליצור את טמפרטורות נוחות בכל חדר בדירה על ידי התאמת עוצמת מיזוג האוויר;
  • צריכת חשמל נמוכה יותר.

צריך לציין כאן שעלות של התקנת מזגן מיני מרכזי היא לא נמוכה, אבל אם תבחרו בדגם הנכון ההוצאה תהיה מוצדקת. בנוסף, לא חייבים לקנות ולהתקין מזגן בכל חדר.

כאשר בוחרים את המערכת מיזוג אויר, צריך לשים לב מי היצרן. קיימת דעה שעדיף לרכוש מזגן תוצרת הארץ בגלל שבעתיד לא תהייה בעיה עם חלקי חילוף. לא תמיד זה נכון, אבל תתייחסו ברצינות לבחירת יצרן , עדיף שהוא יהיה ידוע ומבוסס.

אם אתם עדיין לא סגורים איזו מערכת מיזוג אויר להתקין אצלכם בבית, תפנו אל חברת גאיה מערכת מיזוג וחשמל, אנשי מקצוע של החברה יגיעו אליכם והסבירו בפירוש מה יתרונות וחסרות של כל האופציות הקיימות. ניתן להתקשר אלינו לטלפון שמופיעה באתר.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן