מזגן vrf

מהם יתרונותיה של מערכת VRF?

מערכת VRF הינה מערכת המשנה את נפח זרימת הקירור שלה (VARIANT REFRIGERANT FLOW) שינוי נפח הקירור. שינוי זה מתאפשר באמצעות מדחס שנקרא (INVERTER) ותפקידו לשנות את תפוקתו בצורה רציפה ובהתאם לפעולת המאיידים באמצעות שינוי תדר המנוע. הרעיון הוא לשנות תדר מנוע בהתאם למאיידים ודרישתם והכול באמצעות מדחס מיוחד המשנה את מהירותו בצורה רציפה וללא תקלות.

מערכת מודולארית המחוברת ליחידת עיבוי אחת אבל זה עוד לא הכול, כדי להבין אילו יתרונות מעניקה לכם מערכת זו, המשיכו לקרוא את המאמר.

כלל ראשון קשור בנוחות, מערכת השומרת תמיד על אותה טמפרטורה וכך למעשה יוצרת מצב תרמי מקסימאלי בכל מקום בבית. זוכרים את הטמפרטורה העולה ויורדת? לא עוד, כשיש לכם מזגן המושתת על מערכת VRF הטמפרטורה תישאר אותה טמפרטורה בכל חלל הבית.

יתרון שני מדבר על הפעלה שקטה, שלא בדומה למזגנים חורקים ורועשים, מערכות אלו מסתכמות בדציבלים נמוכים יותר ממאוורר פשוט בבית. באמצעות בקרה ושלטים מרכזיים, מתאפשרת לכם שליטה פשוטה ונוחה על היחידות הפנימיות מתוך החלל הממוזג וכך גם שליטה מרחוק ללא כל בעיה. אז לצד הנוחות יוצרת לכם מערכת זו שדרוג לבית החכם.

לצורך העניין, אם תרצו לפנות את גג הבית שלכם למטרות חשובות יותר, הנה הזדמנות נפלאה להתקנה בלא מפריע. כאמור, אין מגבלות במיקום ותכנון, הגיוון בסוגי יחידות האיוד מאפשר התאמה מושלמת לכל מגבלה. בין יתרונות ההתקנה מדברים על צנרת גז עד 150 מטר והפרשי גובה קטנים ביותר בין המעבה לבין יחידת הפנים. יתרון התקנה זה מעניק מציאת מקום נוח עבור יחידות העיבוי בכל מקום החל מהבית שלכם ,משרד או אפילו בניין משרדים שלם.

לצד מגוון יחידות פנים המאפשרות השתלבות טבעית והתאמה לכל מבנה או גודל חלל, מציעה המערכת את כל האפשרויות גם במקומות עם תנאי מזג אוויר קשה. רוצים לגדול ולהתפתח? גמישות המערכות באה לידי ביטוי ביכולתה להוסיף מודלים ללא הגבלה או שינויים במערכות שכבר הותקנו.

בזכות מדחס INVERTER, ניתן לשלוט בענייני האנרגיה הנצרכת .למעשה, ניתן לצור חסכון בזכות צריכת חשמל קטנה יותר ב-50 אחוז בהשוואה למערכות מיזוג אוויר אחרות או רגילות. מערכות הבקרה מונעות התנעה של מספר מדחסים בו זמנית וכך מקטינות את זרם ההתנעה הכולל של המערכת.

אחזקת המערכת קלה ונוחה וכך גם החלפתה במידת הצורך. אז נכון שמערכת זו נחשבת יקרה ביחס לשאר ומאידך, עלויות ההקמה מוחזרות לכיסכם תוך זמן קצר נוכח האחזקה וצריכת החשמל המופחת.

מחפשים לייצר איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר לטווח הארוך? בקרו באתר שלנו השאירו את פרטיכם האישיים – אחד מאתנו ישמח להתאים לכם את השירות הטוב ביותר.

DTSQ9986

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

גלריה

עוד בנושא

תשתיות מיזוג אוויר

תשתיות מיזוג אוויר נחוצות כדי להבטיח את פרמטרי המיקרו אקלים הנדרשים לפעולה נכונה של מערכות מיזוג אויר.. חברת גאיה מיזוג אויר וחשמל שואפת תמיד להציע

קרא עוד »
מיזוג אוויר תעשייתי

מיזוג אוויר תעשייתי

חברת גאיה מיזוג אויר וחשמל מתמחה שנים בהתקנת מיזוג אוויר תעשייתי. טכנאים של החברה עברו הכשרה מיוחדת לצורך ביצוע עבודה זו. הביקוש להתקנת מיזוג אויר

קרא עוד »

מזגנים עיליים

כך תבחרו מזגנים עיליים יותר ויותר אנשים מבינים את משמעות היתרון הגדול של בחירת מזגנים עיליים לבית או למשרד. הנה לפניכם, מזגנים בעלי צריכת חשמל

קרא עוד »
מזגן מיני מרכזי

התקנת מזגנים

התקנת מזגנים היא משימה לא פשוטה הדורשת ידע וכישורים מסוימים. כמובן, הכל מצוין בהוראות ההפעלה נקודה אחר נקודה: מה, למה ובאיזה רצף יש צורך לעלות,

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן